خلاصه رزومه و فعالیت ها:

آقای حسن موحدی فر، دارنده کارت هنرمندان بعنوان نویسنده صاحب اثر چهار جلد کتاب، از جمله کتاب کندل های فروش و سه جلد کتاب با عنوان الفبای بیمه، دقت و خلاقیت، زنگ بیمه که در حوزه تخصصی ایشان بوده را میتوان نام برد، عضو انجمن اهل قلم شهرستان شاهرود و بنیانگذار شرکت گروه اقتصاد مالی شاهوار با شماره ثبت 5378 است. مالک و صاحب امتیاز سایت گام بیمه. طراح پلن درآمدی phm ترکیبی از پلن ماتریسی، باینری و mlm محاسبات و امتیاز دهی به شبکه فروش هستند. ایشان بعنوان عضو گروه مشاوران حرفه ای بیمه و ارزیاب خسارت بیمه های زندگی و بیمه های مسئولیت کارفرما درمقابل کارکنان از پژوهشکده بیمه و همچنین دارای گواهی ارزیاب خسارت خودرو در سطح بین الملی است. شایان ذکر است همواره در هر حوزه ای که مشغول فعالیت بوده با کمال صداقت سلامت و تلاش روزافزون هر ساله موفق به کسب رتبه های استانی یا کشوری با دریافت تندیس، لوح های تقدیر و جوایز ارزندای شده است.

حسن موحدی فر
حسن موحدی فر

افتخارش این است که بخشی از دانش و دانسته های خودش را از سرچشمه علم کسب کرده ازجمله نزد استادش جناب دکتر خلیلی فر طراح بیمه های اشخاص در ژاپن بنیانگذار بیمه های زندگی در ایران که لقب پدر بیمه عمر را به خودش اختصاص داده است وهمچنین نزد مهندس علیرضا شکوهی اولین ایرانی که عضویت (MDRT) آمریکا را کسب کرده، شاگردی کرده است.

حسن موحدی فر

ایشان در سال 1364 در شهر شاهرود متولد و از سن 18 سالگی باتوجه به دغدغه شغلی استخدام ارتش شد و پس از 24 سالگی در رشته مدیریت بازرگانی تا مقطع کارشناسی ادامه تحصیل داد و از سال 1391 وارد صنعت بیمه شد با تلاش و فعالیت های مستمر همچنان در حوزه بیمه به عنوان مشاور مالی و بیمه ای فعالیت میکند. با توجه به پیش رفت تکنولوژی وعلاقه به استفاده از علم روز در حوزه کسب کارهای نوین و آشنایی ایشان در حوزه کریپتوکارنسی و متاورس عضویت عادی ایشان در انجمن بلاکچین ایران تایید شد.

حسن_موحدی_فر