0 0
Read Time:1 Minute, 43 Second

ارز دیجیتال ECG چیست؟ معرفی توکن ECG

ارز دیجیتال ECG مربوط به پروژه‌ای به نام اکو اسمارت یا EcoSmart است که قصد دارد همه‌چیز را به سمت دنیای هوشمند رهبری کند. این پروژه در وب‌سایت اصلی خود در رابطه با توکن ECG می‌گوید: برای اینکه کاربرد این رمزارز در دنیای هوشمند آینده افزایش پیدا کند، قصد دارد سرویس توسعه ابری خود را راه‌اندازی کند.

اکو اسمارت در رابطه با برنامه‌های آینده خود می‌گوید که قصد دارد پروژه‌های خود را از طریق بلاک چین و با استفاده از توسعه قراردادهای هوشمند انجام دهد. این پروژه همچنین بیان کرده که قصد افتتاح یک بازار جدید برای بازی‌های مبتنی بر ارز دیجیتال را در نظر دارد که هم‌زمان با راه‌اندازی یک اکوسیستم مالی خواهد بود.

وقتی در کوین مارکت کپ ECG را جستجو می‌کنیم، با دو آدرس وب‌سایت مواجه می‌شویم که یکی مربوط به پروژه اکو اسمارت و دیگری مرتبط با یک بازی به نام لندز آف زولایت است. این بازی نیز در وب‌سایت اصلی خود اکو اسمارت را به‌عنوان شریک تجاری خود معرفی کرده است.

در ادامه وب‌سایت اکو اسمارت در رابطه با پروژه‌های آینده خود به ایجاد یک پلتفرم برای تبلیغات اشاره می‌کند که قصد آن ایجاد درآمد از طریق تبلیغات است. همچنین این پروژه در رابطه با راه‌اندازی یک درگاه پرداخت، کیف پول ارز دیجیتال و چند ولت غیرمتمرکز با امنیت و سرعت تراکنش بالا صحبت کرده است.

در این وب‌سایت اشاره‌هایی نیز به ربات تحلیل بازار هوشمند شده است. همچنین به استفاده از جدیدترین نوع بلاکچین شده و موارد دیگر که در تمام آن‌ها اشاره به هوشمند بودن فرایندها شده است.

توکنومیک ارز دیجیتال ECG

توکن ECG اساساً بر بستر بلاکچین ترون قرارداد و توزیع توکن از طریق قرارداد هوشمند انجام می‌شود. این وب‌سایت می‌گوید: ما از روش هوشمند توزیع توکن برای ایجاد تعادل در عرضه و تقاضا استفاده می‌کنیم.

این ارز دیجیتال که روی شبکه پالیگان ایجاد شده، دارای عرضه کل یک میلیارد توکن است.

Happy
Happy
0 %
Sad
Sad
0 %
Excited
Excited
50 %
Sleepy
Sleepy
0 %
Angry
Angry
50 %
Surprise
Surprise
0 %

Average Rating

5 Star
0%
4 Star
0%
3 Star
0%
2 Star
0%
1 Star
0%

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *